Tillverkare: Yamaha

Yamaha DTX6K-X

DTX6K-X är ett påkostat digitalt trumset från Yamaha som kombinerar mycket bra spelkänsla, naturtrogna ljud och hög användarvänlighet. Förutom en ny ljudmotor har ljudmodulen DTX-PRO även 10 olika träningsfunktioner och 37 olika sånger för att lära sig spela olika genrer.

OBS! Bastrumpedal säljs separat.

Skickas inom: Kontakta oss för leveranstid

Har du frågor om produkten?

Fredrik

Kontakta Fredrik så hjälper han dig:
     E-post   031-711 47 11

Kunder som köpte denna köpte också

Tama HP30 Standard Single Pedal

HP30 är en bastrumpedal av enkelmodell i Tamas Standard-serie med roterbar klubba för två olika typer av sound. Prisvärd pedal med goda spelegenskaper.

Wincent Dynabeat 5A Andreasson Musik

Prisvärd trumstock tillverkad i Hickory och med druva av trä. Tjocklek 5A.

OBS! Texten Dynabeat är utbytt mot Andreasson Musik på trumstockarna.

Mackie MC-250 Professional Closed-Back Headphones

Sluten hörlur som pasasr för både inspelning, mixning, DJ och musiklyssning. MC250 är även hopfällbar för maximal portabilitet, samt har en avtagbar hörlurskabel. Frekvensomfång: 10 Hz - 20000 Hz. Levereras med en avtagbar hörlurskabel, 6,3 mm hörlursadapter samt en förvaringsväska.

Tama HT230 1st Chair Rounded Seat

HT230 är en trumstol från Tama med rund sits. Stolen har dubbelstagat underede, gängad övre stång med minneslås. Sitthöjd: 46 - 66 cm.

Johan på ett digitalt trumset i toppklass,

Yamaha DTX – digitalt trumset i toppklass, för både nybörjare och proffs

Du som brinner för ditt trumspel vill troligen ha ett trumset som gör det lätt att utvecklas, samtidigt som det ska vara av så hög kvalitet att du inte snabbt växer ur det. Yamahas DTX-trumset finns i fyra serier, där antalet funktioner på utrustningen gör att du enkelt kan välja den uppsättning som bäst matchar dina ambitioner.

Läs mer om Yamaha DTX – digitalt trumset i toppklass

Fredrik tipsar om utbudet av akustiska och digitala trummor

Utbudet av bra trumset har aldrig varit större än idag, men innan du skaffar ett finns det vissa saker du bör känna till, inte minst vad gäller skillnaderna mellan akustiskt och digitalt. Var du ska spela, om du enkelt vill kunna spela in din musik, eller om du redan från början är ute efter ett särskilt sound, påverkar också vilken lösning som blir bäst i just ditt fall.

Läs Fredriks tips om utbudet av akustiska och digitala trummor