Sontronics

Sontronics Drumpack Plus

Drumpack är en mikrofonpaket med kondensatormikrofoner från Sontronics, utvecklat speciellt för inspelning av akustiska trummor. I paketet medföljer sju mikrofoner för bastrumma, virvel, pukor och överhäng. Mikrofonerna är byggda i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics Drumpack

Drumpack är en mikrofonpaket med kondensatormikrofoner från Sontronics, utvecklat speciellt för inspelning av akustiska trummor. I paketet medföljer fem mikrofoner för bastrumma, virvel och pukor. Mikrofonerna är byggda i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics Orpheus

Orpheus är en stormembrans kondensatormikrofon från Sontronics för studiobruk, som tack vare tre olika upptagningskaraktäristiker och höga upplösning kan användas på en mängd olika källor men är särskilt omtyckt för inspelning av kvinnliga röster, akustisk gitarr och överhäng. Mikrofonen är byggd i Storbritannien med premiumkomponenter, levereras i en lyxig trälåda, och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics STC-3X Pack Black

STC3X är en stormembrans kondensatormikrofon med ställbar karaktäristik från Sontronics, perfekt för inspelning av sång eller exempelvis akustisk gitarr i hemstudiomiljö. Mikrofonen levereras i ett paket med shockmount, puffskydd, mikrofonkabel samt en mjuk mikrofonväska. STC3X omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics STC-3X Pack Silver

Sontronics STC-20 Pack

STC20 är en stormembrans kondensatormikrofon från Sontronics, perfekt för inspelning av sång eller exempelvis akustisk gitarr i hemstudiomiljö. Mikrofonen levereras i ett paket med shockmount, puffskydd, mikrofonkabel samt en mjuk mikrofonväska.

Sontronics STC-10

STC10 är en småmembrans kondensatormikrofon från Sontronics för instrumentinspelning i studiomiljö. Mikrofonen har en kardioid-kapsel och fungerar mycket bra på akustisk gitarr, stråkinstrument och trummor. Kan med fördel användas i par som exempelvis överhäng. Livstids garanti vid registrering.

Sontronics STC-1 Omni Capsule Silver

Utbyteskapsel med rundupptagande karaktäristik till Sontronics småmembrans kondensatormikrofon STC-1.

Sontronics STC-1 Omni Capsule Black

206131

Sontronics STC-1 Hyper Capsule Black

Utbyteskapsel med hyperkardioid-karaktäristik till Sontronics småmembrans kondensatormikrofon STC-1.

Sontronics STC-1 Hyper Capsule Silver

Sontronics STC-1S Silver

STC1, här i ett matchat stereopar, är en småmembrans kondensatormikrofon från Sontronics för instrumentinspelning i studiomiljö.  Mikrofonen har en kardioid-kapsel, men även hyperkardioid och rundupptagande utbyteskapslar finns att köpa separat. Livstids garanti vid registrering.

Sontronics STC-1S Black

Sontronics STC-1 Black

STC1 är en småmembrans kondensatormikrofon från Sontronics för instrumentinspelning i studiomiljö.  Mikrofonen har en kardioid-kapsel, men även hyperkardioid och rundupptagande utbyteskapslar finns att köpa separat. Det går även att köpa STC-1 som ett matchat stereopar. Livstids garanti vid registrering.

Sontronics STC-1 Silver

Sontronics DM-1T

DM1T är en småmembrans kondensatormikrofon från Sontronics, speciellt utvecklad för att använda på pukor. Mikrofonen är byggd i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics DM-1S

DM1S är en småmembrans kondensatormikrofon från Sontronics, speciellt utvecklad för att använda på virveltrumma. Mikrofonen är byggd i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics DM-1B

DM1B är en stormembrans kondensatormikrofon från Sontronics, speciellt väl lämpad för att använda på bastrumma men även andra basrika instrument såsom tenorsaxofon, tuba och basförsörstärkare. Mikrofonen är byggd i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics Sigma 2

321994

Sigma 2 är en bandmikrofon från Sontronics utvecklad för inspelning av sång, flöjt, saxofon, piano, akustisk gitarr, cello, etniska blåsinstrument och dragspel. Mikrofonen är byggd i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics Delta 2

321992

Delta 2 är en bandmikrofon från Sontronics utvecklad för inspelning av gitarrförstärkare och blåsinstrument. Mikrofonen är byggd i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics Apollo 2

321991

Apollo 2 är en bandmikrofon i stereo (blumlein x/y) från Sontronics utvecklad för inspelning av orkester, kör, akustiska instrument, trummor och slagverk. Mikrofonen är byggd i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics Mercury

Mercury är en rörbaserad stormembrans kondensatormikrofon med ställbar karaktäristik från Sontronics utvecklad för att ge ett lyxigt och silkeslent ljud oavsett om du spelar in röst eller instrument. Mikrofonen är byggd i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics Aria

Aria är en rörbaserad stormembrans kondensatormikrofon från Sontronics utvecklad för att ge ett lyxigt och silkeslent sångljud. Mikrofonen är byggd i Storbritannien med premiumkomponenter och omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics Halo

Halo är en dynamisk retro-inspirerad mikrofon från Sontronics utvecklad speciellt för att spela in gitarrförstärkare. Mikrofonkapseln sitter monterad med fyra fjädrar som agerar som en shockmount och isolerar från vibrationer. Mikrofonen omfattas av Sontronics livstids garanti.

Sontronics