Tillverkare: Shure

Shure MV88+ Video Kit

Mobilt kit för professionell inspelning!

Shure MV-88+ Video Kit är perfekt för dig som filmar eller streamar med en iPhone och vill ha bättre ljud. Paketet består av USB-mikrofonen MV88+ samt ett flexibelt tripodstativ från Manfrotto med fäste för smartphone. Levereras komplett med kablar i en praktisk förvaringspåse.

Lagerstatus: 1 i Göteborg
    Finns i butik (Göteborg)

Har du frågor om produkten?

Kristian

Kontakta Kristian eller Niklas så hjälper de dig!
     E-post   031-711 47 11
    Niklas

Musiker gläds; en multifunktionsmikrofon som täcker alla dina inspelningsbehov. Oavsett om det är att fånga trummor, sång eller allt däremellan; MV88+ är mikrofonernas motsvarighet till den schweiziska armékniven som gör att du kan spela in i mono eller stereo, välja bland flera upptagningsmönster och justera mikrofoninställningarna för att passa alla inspelningsscenarios med ShurePlus™ och MOTIV™ apparna. Omfamna kraften hos en mikrofon.

Spela in instrument eller sång med lätthet med MV88+ Stereo USB-mikrofonen och konfigurera mikrofonen för att passa alla tänkbara inspelningssituationer. Anslut till din Mac- eller Windows-dator och ladda ner den kostnadsfria ShurePlus™ eller MOTIV™ appen för att konfigurera mikrofonen för att passa varje given inspelningssituation; justera mikrofoninställningar som EQ, Monitor Mix, Limiter, Compression, upptagningsmönster (Mono, Stereo, Bi-Directional och Raw Mid-Side) eller välj från fem förinställda DSP lägen för att komma igång direkt. Övervaka din inspelning med den inbyggda hörlursutgången och säkerställ att ditt ljud alltid är perfekt.

Höjdpunkter Shure MV88+ Video Kit

• Matchade kardioid- och dubbelriktade 1 cm-patroner för bästa ljud i klassen
    • Mid-side Arkitektur för en fasperfekt, tydlig stereobild
    • Integreras med de kostnadsfria ShurePlus™ och MOTIV™ mobil- och datorapparna för flexibel konfiguration