Tillverkare: Shure

Shure BLX24E/PG58 Wireless Vocal System

Lättanvänt trådlöst system med Shure PG58!

BLX24E/PG58 är ett trådlöst mikrofonsystem från Shure med mottagaren BLX4 samt den handhållna sångmikrofonen PG58. Det analoga BLX-systemet har upp till 100 meters räckvidd, och funktionen QuickScan hittar automatiskt de bästa lediga frekvenserna. Frekvensband: S8 (823-832 MHz)

Lagerstatus: 1 i Göteborg
    Finns i butik (Göteborg)
    Skickas inom: 1-3 dagar

Har du frågor om våra produkter?

Petter

Kontakta Petter så hjälper han dig:
     E-post   031-711 47 11

Att ta steget till trådlöst ska vara befriande, inte utmanande. Shure BLX trådlösa system kombinerar professionell ljudkvalitet med enkel installation och ett intuitivt gränssnitt för prestanda som du kan lita på direkt från lådan. Precisionsbyggd och tillgänglig i en mängd olika handhållna, lavalier-, instrument- och headsetkonfigurationer, det är det mest tillgängliga sättet att äga scenen.

Detta system levereras med den klassiska handhållna mikrofonen Shure PG58, en dynamisk kardioid mikrofonkapsel av professionell kvalitet för applikationer för lead- och körsång.

Höjdpunkter Mottagare

1. 12 kompatibla system per frekvensband (regionberoende)
    2. Mikroprocessorstyrd intern antenn diversitet
    3. QuickScan-frekvensval med en knapptryckning lokaliserar snabbt den bästa frekvensen