Tillverkare: Sennheiser

Sennheiser IE 100 Pro Clear

IE100 Pro är en dynamisk inear monitorhörlur från Sennheiser med detaljrikt ljud, både vid låga och höga ljudtryck för maximal kontroll på bullriga scener. Säker passning tack vare ergonomisk design och robust konstruktion avsedd för användning på scen. In ear-hörluren IE 100 Pro finns även i svart utförande.

Skickas inom: Kontakta oss för uppdaterad leveranstid

Har du frågor om produkten?

Kristian

Kontakta Kristian eller Niklas så hjälper de dig!
     E-post   031-711 47 11
    Niklas

Höjdpunkter Sennheiser IE 100 Pro

- Innovativ, dynamisk 10mm bredbandsspole för kraftfull, detaljrik monitorlyssning

- Dynamiskt in-ear system som reducerar akustisk påverkan genom homogen, distorsionsfri återgivning

- Säker passform och hög nivå på komfort. Innovativ design av singelelement möjliggör smidig och ergonomisk konstruktion

- Utmärkt skärmning tack vare optimerade hörsnäckor och flexibla silikon och skumtoppar

- Kabel med innovativ intern kabelkanal -(patentsökt) perfekt för scenbruk

Typ av hörlurar In-ear
    Tillverkarens produktsida https://sv-se.sennheiser.com/ie100pro

Höjdpunkter Sennheiser IE 100 Pro

- Kabel med innovativ intern kabelkanal -(patentsökt) perfekt för scenbruk

Typ av hörlurar In-ear
    Tillverkarens produktsida https://sv-se.sennheiser.com/ie100pro
    Kunder som köpte denna köpte också

Sennheiser IE 100 Pro Black

IE100 Pro är en dynamisk inear monitorhörlur från Sennheiser med detaljrikt ljud, både vid låga och höga ljudtryck för maximal kontroll på bullriga scener. Säker passning tack vare ergonomisk design och robust konstruktion avsedd för användning på scen. In ear-hörluren IE 100 Pro finns även i transparant utförande.

Røde VideoMic Me-L

Riktad mikrofon för iOS-enheter med Lightningkontakt

VideoMic Me-L är mikrofonen för dig som vill ha bättre ljud när du filmer med din kompatibla iPhone, iPad eller iPod Touch. Mikrofonen har även ett hörlursutgång för direct monitoring, och levereras tillsammans med ett praktiskt vindskydd.