Tillverkare: Yamaha

Yamaha FSC-TA TransAcoustic Ruby Red

Spela helt akustiskt med inbyggt reverb och chorus!

FSCTA, här i utförandet Ruby Red, är en akustisk gitarr (med lite mindre kropp) med cutaway från Yamaha med den revolutionerande tekniken TransAcoustic. FSC-TA har botten och sidor i mahogny, solid topp i gran, hals i nato, samt greppbräda i rosewood. Mikrofonsystem: SYSTEM70 TransAcoustic med separata kontroller för reverb och chorus.

Vi justerar alltid din gitarr innan leverans.

Skickas inom: Kontakta oss för leveranstid

Har du frågor om produkten?

Gustav

Kontakta Gustav eller Joakim så hjälper de dig!
     E-post   031-711 47 11

Joakim

Spela, lyssna och bli inspirerad

Att spela gitarr i ett välljudande rum är något av det mest inspirerande och engagerande du kan uppleva. Det är betydligt roligare än att spela i ett torrt rum som t ex ett kontor, vardagsrum eller en källare. Yamaha Transacoustic Guitar återskapar den otroliga upplevelsen av att spela i ett rikt liverum utan extern förstärkning eller effekter – bara med gitarren. Vare sig du övar, skriver, spelar in eller bara plinkar för att det är roligt så kommer TransAcoustic Guitar att göra dig bättre och mer kreativ. När du väl testat det kommer du inte att vilja spela på en vanlig gitarr igen!

Typ av gitarr Högersträngad gitarr
    Antal strängar 6
    Färg Röd
    Storlek 4/4