Tillverkare: Roland

Roland Kiyola KF-10 Pure Oak

Exklusivt möbelpiano från Roland

Roland KF10, här i utförandet Pure Oak, kombinerar en handbyggd möbel av högsta klass med Rolands långa erfarenhet av digitalpianon. Här samsas 88 vägda tangenter av yppersta kvalitet med ljudmotorn SuperNATURAL Piano Modeling vilket borgar för en förstklassig spelupplevelse. Dessutom levereras KF-10 med både pedalenhet och en matchande pianopall.

Registrera ditt instrument hos Roland för 10 års garanti.

Lagerstatus: 1 i Göteborg
    Finns i butik (Göteborg)
    Skickas inom: 1-3 dagar

Har du frågor om produkten?

Jan

Kontakta Jan eller Kristian så hjälper de dig!
    Kristian, kristian@andreassonmusik.se

Kiyola KF-10 kombinerar en handbyggd trämöbel och SuperNATURAL modelling-teknik

Digital teknik möter hantverkstradition i KIYOLA KF-10. Skapat i samarbete mellan Roland och den japanska möbeldesignern Karimoku är det här eleganta digitalpianot en perfekt harmoni mellan form och funktion, ett kraftfullt instrument som verkligen gör ett avtryck i ditt hem. KIYOLA KF-10 är unikt bland dagens digitalpianon med sin vackra handbyggda trämöbel tillsammans med Rolands innovativa teknologier för att tillgodose dagens pianister, inklusive SuperNATURAL Piano Modelling, den fina hybridklaviaturen PHA-50, trådlös Bluetooth-kommunikation och ett dynamiskt högtalarsystem som kommer att fylla ditt hem med vackor musik. KIYOLA KF-10, tillgänglig i valnöt eller ek, levereras komplett med en matchande pedalenhet och pianopall.

Möbeltyp Kompakt
    Bredd 139,6 cm
    Djup 33,7 cm
    Höjd 78,2 cm (91 cm med öppet lock)
    Vikt 33,2 kg
    Tillverkarens produktsida https://www.roland.com/se/products/kiyola_kf-10/

Kiyola KF-10 kombinerar en handbyggd trämöbel och SuperNATURAL modelling-teknik

Möbeltyp Kompakt
    Bredd 139,6 cm
    Djup 33,7 cm
    Höjd 78,2 cm (91 cm med öppet lock)
    Vikt 33,2 kg
    Tillverkarens produktsida https://www.roland.com/se/products/kiyola_kf-10/

Tips till dig som vill köpa ett piano

Många drömmer om att ha ett piano i hemmet, och då kan ett digitalpiano vara ett bra alternativ till det klassiska, akustiska pianot. Vår klaviaturexpert Lars berättar här mer om digitalpianots många finesser och funktioner.

Lästips till dig som vill köpa ett piano