Tillverkare: Roland

Roland E-4 AIRA Voice Tweaker

E4 är en lättanvänd röstprocessor i Rolands AIRA-serie med kraftfulla effekter för att skapa många olika typer av röstljud. Här finns både Harmony, Auto Pitch och Vocoder, men även klassiska effekter som reverb, delay och chorus. Med hjälp av funktionen Scatter kan man få spännande rytmiska effekter, och E-4 har till och med en inbyggd looper med obegränsad overdubbing och automatisk BPM-detection. E-4 drivs med ett uppladdningsbart batteri och laddas enkelt via USB-C.

Skickas inom: Kontakta oss för uppdaterad leveranstid

Roland E-4 är en del av AIRA Compact

Roliga, prisvärda och lätta att använda. Serien AIRA Compact levererar kraftfulla musikverktyg till musiker och kreatörer i farten. Nu kan du bokstavligen få Rolands legendariska ljudpalett i din handflata. Jamma, framför eller utveckla idéer var som helst med de ljud som inspirererat och definierat hela genrer. Använd enheterna för sig, kedja ihop dem med varandra, eller integrera dem i din befintliga setup.

Roland AIRA Compact

Höjdpunkter Roland E-4

• Sångprocessor med kraftfulla rösteffekter
    • Forma röstljud i realtid med sliders för pitch och formant
    • Avancerade sångeffekter såsom Auto Pitch, Harmony och Vocoder
    • Skapa rytmiska effekter med Scatterfunktionen
    • Processa ljudet med högkvalitativa Reverb, Echo, Tempo Delay och Chorus
    • Low-cut filter och Noise Gate rensar sången från oönskade ljud
    • 24-sekunder looper med obegränsad overdubbing, undo/redo och automatisk BPM-detection
    • Extern MIDI-kontroll av Pitch, Harmony och Vocoder
    • Mikrofoningång (6,3 mm) för dynamisk mikrofon
    • Hörlursutgång med stöd för inline-mikrofon
    • Inbyggt ljudkort med audio och MIDI via USB-C som inte kräver några drivrutiner
    • Uppladdningsbart batteri (Lithium-Ion) med upp till 3,5 timmars användande per laddning
    • I kartongen: Roland E-4, USB-kabel (C till A), Read Me-broschyr

Höjd 4,2 cm
    Vikt 290 gram
    Tillverkarens produktsida https://www.roland.com/global/products/e-4/
    Kunder som köpte denna köpte också

Hosa GXP-143

GXP143 är en adapter med en XLR hona till en 6,3 mm stero hane.

Roland T-8 AIRA Beat Machine

T8 är en kompakt trum- och bassynt i Rolands AIRA-serie som låter dig skapa beats och basslingor var och när som helst. T-8 har sex trumspår med ljud från TR-808, TR-909 och TR-606, samt ett basspår med ljud från TB-303. Spela in i den klassiska TR-REC stegsequencern, och färga dina alster med effekter såsom delay, reverb, overdrive och sidechain-kompression. T-8 drivs med ett uppladdningsbart batteri och laddas enkelt via USB-C.

Roland J-6 AIRA Chord Synthesizer

J6 är en kompakt synt i Rolands AIRA-serie som låter dig skapa spännande ackordföljder var och när som helst. J-6 bygger på den klassiska synten Juno-60, noggrannt återskapad med modellingtekniken ACB, och har till och med 64 presets från originalet. Spela in, addera arpeggios och effekter,  samt kontrollera filter och enveloper. J-6 drivs med ett uppladdningsbart batteri och laddas enkelt via USB-C.