Death By Audio

"Handmade in NYC by musicians, for musicians. We're here to drive your sound into uncharted dimensions."

Death By Audio Disturbance

Disturbance är en effektpedal från amerikanska Death By Audio som kombinerar filter, flanger och phaser i en och samma pedal, som med hjälp av modulation ger dig väldigt stora möjligheter. Drivs med 9V batteri (medföljer) eller nätadapter. Alla Death By Audio effektpedaler handbyggs i New York City.

Death By Audio Space Bender

LFO in the UFO

Space Bender är en choruspedal från amerikanska Death By Audio som ger dig allt från ett stillsamt mysigt chorus till vilda modulationseffekter. Drivs med 9V batteri (medföljer) eller nätadapter. Alla Death By Audio effektpedaler handbyggs i New York City.

Death By Audio Echo Dream 2

Lush Modulating Echo

Echo Dreams 2 är en kraftfull delaypedal från amerikanska Death By Audio som förutom eko av världsklass även ger dig möjlighet att skräddarsy ditt sound med både modulation och fuzz. Drivs med 9V batteri (medföljer) eller nätadapter. Alla Death By Audio effektpedaler handbyggs i New York City.

Death By Audio Reverberation Machine

Blistering Reverb

Reverberation Machine är en reverbpedal från amerikanska Death By Audio som ger dig en stor variation på efterklanger. Drivs med 9V batteri (medföljer) eller nätadapter. Alla Death By Audio effektpedaler handbyggs i New York City.

Death By Audio Rooms

Space Reflections

Rooms är en stereo reverbpedal från amerikanska Death By Audio med sex noga utarbetade algoritmer: Room, Digit, Peak, Gate, Wave och Gong. Drivs med 9V batteri (medföljer) eller nätadapter. Alla Death By Audio effektpedaler handbyggs i New York City.

Death By Audio Germanium Filter

Äkta vintage distortion

Germanium Filter är en distortionpedal från amerikanska Death By Audio som tack vare germaniumtransistorer ger allt från smutsig boost till mättad drive. Drivs med 9V batteri (medföljer) eller nätadapter. Alla Death By Audio effektpedaler handbyggs i New York City.

Death By Audio Fuzz War

Vintage eller modernt sound i en fuzz

Fuzz War är en fuzzpedal från amerikanska Death By Audio som ger dig allt från eleganta tonförändringar till dramatisk distortion. Kontroller för Volume, Fuzz och Tone. Drivs med 9V batteri (medföljer) eller nätadapter. Alla Death By Audio effektpedaler handbyggs i New York City.

Death By Audio