Tillverkare: Alhambra

Alhambra 5P

Klassisk spansktillverkad gitarr av hög kvalitet. Nylonsträngad med solitt lock och hals av cederträ, sidor och botten i rosewood och greppbräda i ebenholts.

Lagerstatus: 1 i Göteborg , 1 i Uddevalla
    Finns i butik
    Skickas inom: 1-3 dagar

Har du frågor om produkten?

Kontakta Gustav eller Joakim så hjälper de dig!
     E-post   031-711 47 11

Typ av gitarr Högersträngad gitarr
    Antal strängar 6
    Färg Natur
    Storlek 4/4
    Kroppsform Concert Guitar
    Träslag Sidor och Botten Rosewood
    Träslag Topp/Lock Ceder
    Träslag Hals Ceder
    Träslag Greppbräda Ebenholts
    Solid Solid topp
    Tillverkarens produktsida http://www.alhambrasl.com/en/guitars/classical/6/5-p.html
    Typ av gitarr Högersträngad gitarr
    Antal strängar 6
    Färg Natur
    Storlek 4/4
    Kroppsform Concert Guitar
    Träslag Sidor och Botten Rosewood
    Träslag Topp/Lock Ceder
    Träslag Hals Ceder
    Träslag Greppbräda Ebenholts
    Solid Solid topp
    Kunder som köpte denna köpte också

Freerange Woodcase Classical Guitar

Högkvalitativt woodcase som erbjuder optimalt skydd för ditt instrument kombinerat med ett klassiskt utseende. Yttermaterial i tålig svart tolex med fin struktur och beslag i guldfärgad kraftig metall. Caset kan låsas med nyckel. Metallfötter sitter välplacerat på casets botten samt undersida. Insidan är stoppad och klädd med mörkröd sammet. Extra stoppning finns i locket vid kropp och hals. Tillbehörsfacket är av solid träkonstruktion och skruvat i caset för bästa stabilitet. Det bekväma handtaget kommer glädja dig varje gång du bär ditt instrument i denna case. Innermått: 103 x 37 x 13 cm.

Presonus Revelator USB Microphone

Revelator är en USB-mikrofon från amerikanska Presonus som tack vare tre olika upptagningslägen lämpar sig för en rad olika tillämpningar. Mikrofonen har även en inbyggd DSP-motor med effekter (EQ, kompressor, gate, limiter och reverb), fungerar både med macOS och Windows, samt levereras med inspelningsprogrammet Studio One Artist.

Boss TU-05 Clip-On Tuner

Tydlig och miljövänlig!

TU05 är en smidig kromatisk stämapparat från Boss som du enkelt fäster direkt på huvudet på ditt stränginstrument. Förutom att den har en stor och lättläst färgdisplay har TU-05 ett inbyggt batteri som enkelt laddas via USB. Passar de flesta stränginstrument såsom gitarr, bas och ukulele.

Shubb C2 Classical Guitar Capo

Capo för nylonsträngade gitarrer. Shubbs capos har en hög kvalitet, och en genialisk patenterad låskonstruktion ger en oslagbar kombination av kraft, snabbhet, precision och lätt handhavande.

D'Addario EJ45 Pro Arté Normal Tension

Bland våra mest populära nylonsträngar!

D'Addario EJ45 är ett strängset (Normal Tension) för nylonsträngad gitarr. Silverpläterade bassträngar. Tillverkade i USA.

Strängtjocklekar: 0280, 0322, 0403, 029, 035, 043.