Tillverkare: Bose

Bose L1 Pro32

Toppmodellen i den nya L1 Pro-serien!

L1 Pro32 är ett mest kraftfulla PA-systemet i Bose nya L1 Pro-serie, bestående av en line array med hela 32 högtalare, som ger ett stort ljud med hela 180 graders spridning. L1 Pro32 säljs endast tillsammans med någon av bashögtalarna Sub1 eller Sub2.

Lagerstatus: 1 i Göteborg
    Finns i butik (Göteborg)
    Skickas inom: 1-3 dagar

Har du frågor om våra produkter?

Petter

Kontakta Petter så hjälper han dig:
     E-post   031-711 47 11

Bästa möjliga bärbara PA-högtalare

L1 Pro32 med Sub1 basmodul med strömförsörjning är ett rakt högtalarsystem med 32 element som producerar överlägsen och 180 graders horisontell täckning och det mest fokuserade vertikala täckningsmönstret. Det har dessutom det största SPL-avståndet i en L1 någonsin, vilket ger intrikata ljuddetaljer, klarhet och enhetlighet, även längst ut på kanterna i större lokaler. För DJ:ar, singer/songwriters, band – och din publik – erbjuder L1 Pro32 en helt överlägsen upplevelse. Det ger dig kraften för att låta allra bäst och bara spela.

Välj basmodul efter dina behov

L1 Pro32 i kombination med subwoofern Bose Sub1 har ett 7 × 13-tums racetrack-element med hög slaglängd. Sub1 är ett mer kompakt och bärbart alternativ. Den unika utformningen med ett racetrack-element innebär att Sub1 producerar kraftfull bas, har en optimerad tyngdpunkt och sparar mycket utrymme. Dess slimmade design ger dig samma effekt som en konventionell subwoofer utan den skrymmande storleken. Den privatägda SubMatch-anslutningen innebär dessutom att du kan ansluta Sub1 till L1 Pro32 med en enda kabel som bär både ström och ljud.

L1 Pro32 i kombination med subwoofern Bose Sub2 har ett 10 × 18-tums racetrack-element i neodym med hög slaglängd. Sub2 är ett kraftfullare alternativ som spelar med både lägre och högre volym. Den unika utformningen med ett racetrack-element innebär att Sub2 producerar kraftfull bas, har en optimerad tyngdpunkt och sparar mycket utrymme. Dess slimmade design ger dig samma effekt som en konventionell subwoofer utan den skrymmande storleken. Den patenterade SubMatch-anslutningen innebär dessutom att du kan ansluta Sub2 till L1 Pro32 med en enda kabel som bär både ström och ljud.

Inbyggd mixer - och på telefonen

Varje L1 Pro-system har en inbyggd mixer så att du enkelt kan ansluta olika instrument, mikrofoner och andra källor. Du får två kombinerade XLR-1/4-tums fantomingångar, 1/4-tums och 1/8-tums (3,5 mm) aux-ingångar, plus Bluetooth-strömningsfunktion. Upplysta rotationskodare ger dig omedelbar åtkomst till volym-, ton- och reverbinställningar per kanal. Välj mellan optimerade EQ-förval för systemet för livemusik, inspelad musik och annat. Lägg dessutom till ännu fler instrument och andra ljudkällor via en dedikerad ToneMatch-port – en kabel ger både ström och digitalt ljud mellan systemet och en Bose T4S- eller T8S-mixer (tillval). Och med den intuitiva appen L1 Mix får du fullständig kontroll över den trådlösa mixern även från din smarttelefon eller surfplatta.

Intuitiv och trådlös kontroll

Med appen L1 Mix kan du justera mixerns inställningar direkt från din mobila enhet. Du kan till och med gå runt i rummet, höra hur ljudet låter och finjustera medan du går. Ändra volym- och toninställningarna i appen och se hur LED-kodaren på L1 Pro flyttas för att matcha inställningarna – mixern och appen är alltid synkroniserade i realtid. Dessutom har du tillgång till hela ToneMatch-biblioteket med anpassade EQ-förval. Med appen L1 Mix får du anslutbarhet som gör din spelning bättre, vilket ger dig mer flexibilitet för snabba justeringar via reglagen som är intuitiva och omedelbara.

Typ av högtalare Pelarhögtalare
    Aktiv/Passiv Aktiv