Bose bärbara PA-högtalare

Bose - Den nya generationens PA

Förstklassigt ljud på scen. Praktisk bärbarhet överallt. Med ett L1 Pro-system går du enkelt från parkering till spelning och från konfigurering till låtlista på bara några minuter. L1 Pro gör att du kan låta som allra bäst och bara spela.

Bose L1 Pro32

Inbyggd mixer, och som app i din telefon

Varje L1 Pro-system har en inbyggd mixer så att du enkelt kan ansluta olika instrument, mikrofoner och andra ljudkällor. Du får två kombinerade XLR-1/4-tums fantomingångar, 1/4-tums och 1/8-tums (3,5 mm) aux-ingångar, plus Bluetooth-strömningsfunktion. Upplysta rotationskodare ger dig omedelbar åtkomst till volym-, ton- och reverbinställningar per kanal, och du kan enkelt välja mellan optimerade EQ-förval för systemet för livemusik, inspelad musik och annat.

Lägg dessutom till ännu fler instrument och andra ljudkällor via en dedikerad ToneMatch-port – en kabel ger både ström och digitalt ljud mellan systemet och en Bose T4S- eller T8S-mixer (tillval). Och med den intuitiva appen L1 Mix får du fullständig kontroll över den trådlösa mixern även från din smarttelefon eller surfplatta.

Bas i behändig storlek

L1 Pro8 och L1 Pro16 har en integrerad subwoofer med ett unikt racetrack-element ger dig kraftfull bas, har en optimerad tyngdpunkt och sparar mycket utrymme. Det här slimmade elementet ger dig prestanda som konkurrerar med en vanlig woofer utan den besvärliga storleken, frigör utrymme i fordonet och på scenen och gör det mycket enklare att flytta enheten mellan hemmet och bilen.

L1 Pro32 levereras med en extern subwoofer. Den mer kompakta Sub1-modulen producerar kraftfull bas, har en optimerad tyngdpunkt och sparar mycket utrymme. Sub2 är ett kraftfullare alternativ som spelar med både lägre och högre volym. Den unika utformningen med ett racetrack-element innebär att Sub2 producerar kraftfull bas, har en optimerad tyngdpunkt och sparar mycket utrymme. Dess slimmade design ger dig samma effekt som en konventionell subwoofer utan den skrymmande storleken.

Bose L1 Pro8

L1 Pro8

L1 Pro8 är redo när du vill. Den ger generös täckning med C-format högtalarsystem och åtta artikulerade 2-tums neodymiumelement. Det här systemet ger 180 graders horisontell täckning med bred vertikal spridning, så att publiken kan höra tydligt oavsett om de sitter eller står, till och med längst ut på kanterna, i små till medelstora lokaler som mindre restauranger och kaféer.

Bose L1 Pro16

L1 Pro16

L1 Pro16 är ett smidigt system med hög uteffekt och utökad låg frekvens. Det ger mångsidig täckning med J-format högtalarsystem och 16 artikulerade 2-tums neodymelement. Det här systemet ger 180-graders horisontell täckning, kompakt vertikal styrning längst upp, bred spridning längst ned för att nå publiken oavsett om de placeras på golvet eller på en upphöjd scen.

L1 Pro32

L1 Pro32 är ett rakt högtalarsystem med 32 element som producerar överlägsen klarhet och erbjuder 180 graders horisontell täckning och det mest fokuserade vertikala täckningsmönstret. Det har dessutom det största SPL-avståndet i en L1 någonsin, vilket ger intrikata ljuddetaljer, klarhet och enhetlighet, även längst ut på kanterna i större lokaler.

Bose S1 Pro

Bli festens hjälte med S1 Pro

Med den robusta S1 Pro, som bara väger 7,1 kg, kan du få bättre ljud på festen, spontantillställningar och evenemang ute i det fria – det är en allt-i-ett-Bluetooth-högtalare som du kan ta med dig överallt. Lek DJ med Bluetooth-streaming, ge tydliga tillkännagivanden via mikrofoningången eller spela loss på keyboard eller gitarr. Inbyggd ToneMatch-bearbetning får mikrofoner och gitarrer att låta naturliga, medan Auto EQ justerar systemtonen automatiskt för fantastiskt ljud oavsett placering.

Kontakta mig om du har några frågor om Bose PA-högtalare!

David

Petter

Bose L1 Pro32

Toppmodellen i den nya L1 Pro-serien!

L1 Pro32 är ett mest kraftfulla PA-systemet i Bose nya L1 Pro-serie, bestående av en line array med hela 32 högtalare, som ger ett stort ljud med hela 180 graders spridning. L1 Pro32 säljs endast tillsammans med någon av bashögtalarna Sub1 eller Sub2.

Bose bärbara PA-högtalare